Nanasoft Logofőoldalkapcsolatcéginformáció
Headline link

Támogatás

Megoldás problémáira és új igényeire.

On-line ügyfélszolgálat

Problémájának vagy új igényének jelzésére a legjobb mód, ha azt az internetes támogatási rendszerünkben regisztrálja. Munkatársaink azonnal értesítést kapnak igényéről, és hozzálátnak a probléma megoldásához, valamint a probléma elhárításának állapota, és az ügyben történő egyeztetés is nyomonkövethető.

A belépéshez szüksége lesz egyedi ügyfélkódjára, és a hozzá tartozó jelszóra. Ezeket az adatokat postai úton küldjük ki minden ügyfelünknek.

Belépés »

Tudásbázis

A Tudásbázis a gyakran felmerülő kérdésekre és problémákra kínál megoldást. Itt találja a szolgáltatások ügymeneteinek leírását, az igénybevételhez szükséges dokumentumok felsorolásait, valamint egyéb fontos részleteket, amelyekre gyakran szüksége lehet.

Tovább a tudásbázishoz »

Elérhetőségek

Természetesen a kapcsolatfelvételhez igénybe veheti a hagyományos csatornákat, vagy az internetes telefont is. Az alábbi elérhetőségeken is felveheti velünk a kapcsolatot:

E-mail: support@nanasoft.hu
Telefon: +36 30 638 0790
MSN Messenger: support@nanasoft.hu
Skype: nanasoft_hun

Levelezési cím:
Nanasoft Bt.
Budapest
Síp utca 6. II/1.
H-1075